17 Eylül 2013 Salı

Kadının Kumaşla Dansı

Sen ve ben ... beni sarışın,beni okşayışın... tenine değsin,yumuşak dokunuşun...
İçime girişin benimle sarmaş dolaş oluşun...ne güzel bir ahenk,bir uyum,mucizeyi oluşturmak gibi..
Bazen ipeksin, bazen şifonsun, bazen de organze... sonra yanıma yaklaşıp vücuduma yukardan aşağıya okşayarak inişin kuplarla vücuduma yerleşmen...
Damarımda kanımsın sanki. İçimde dolaşıyorsun ,hayat veriyorsun vazgeçilmezim oluyorsun. Kışın ısıtıyor yazın serinletiyorsun,renginle,dokunla zamanı ve dönemi yansıtıyorsun.
Benim kartvizitimsin işte  beraber giriyoruz içeriye gözler bizlerle bütünleşiyor, kamaşıyor. Kuşların gökyüzünden süzülüşü gibi dansımızı yapıyoruz. Nasıl da içime girdin böyle, beni sardın heyecanla okşuyorsun durmadan en doruklara çıkarıyorsun, muhteşemsin biliyormu sun ??? Bu dans hiç bitmemeli, gözler inmemeli, alkışlar kesilmemeli, birlikteliyimiz sonsuza kadar sürmeli..

0212 227 5519 - 0532 221 3007

Hiç yorum yok: